Przed każdym zabiegiem należy bezwzględnie przeczytać listę przeciwwskazań w karcie klienta przed pierwszą wizytą w Studiu. Wypełnienie i podpisanie karty klienta jest równoznaczne z potwierdzeniem że nie występują żadne przeciwwskazania. Odpowiedzialność za niepoinformowanie o posiadaniu przeciwwskazań do wykonania zabiegu ponosi Klient. Wszelkie wątpliwości o ewentualnych przeciwwskazaniach należy skonsultować ze specjalistą Studia (podczas wstępnej konsultacji, przed pierwszym zabiegiem, przed kolejnymi zabiegami), a w przypadkach wątpliwych z lekarzem. Przyjście na zabieg w przypadku obecności ewidentnych przeciwwskazań skutkuje anulowaniem zabiegu z obowiązkiem zapłaty w pełnej kwocie.
Odwołanie lub zmiana terminu zabiegu ze strony Klienta powinna się odbyć najpóźniej 24h przed zabiegiem. W przypadku braku informacji o rezygnacji z zabiegu albo poinformowaniu Studia po upływie 24h przed zabiegiem, następuje obowiązek zapłaty pełnej kwoty za zablokowany termin (w przypadku wykupionego karnetu zabieg zostanie uznany za wykonany). Brak zapłaty będzie skutkował brakiem możliwości zapisania się na kolejną wizytę.
Spóźnienie się na zabieg będzie skutkowało krótszym czasem trwania zabiegu z obowiązkiem zapłaty za zabieg w pełnej kwocie. Bardzo prosimy o dokładne zaplanowanie czasu dojazdu do nas.
Studio posiada swój parking przed gabinetem, jednak jest on dość mały, dlatego zalecamy parkowanie w strefie wolnej od płatnego parkowania nieopodal gabinetu.
Wejście do lokalu znajduje się z prawej strony budynku (od frontu znajduje się kwiaciarnia Pod Żółtą Różą). Aby wejść do środka prosimy użyć domofonu.
Za usługi w Studio można zapłacić gotówką, blikiem na telefon lub zrobić przelew. Dane konta firmowego: Agata Myślisz PKO 98 1020 4812 0000 0602 0112 4668.
Podaruj bon bliskiej osobie!